Wednesday, September 23, 2009

RAYAKU DAN ASSIGNMENTKU...huhuhuh

hmm....ni aku wat time 4 syawal....d umah mcik ku d sunway huhuhu...sdh bah...diorang smua dapat balik sandakan beraya...aku ja d sni di kasi tinggal...huhuhu sdh2....tapi nda apa ba....smua ni pasti ada hikmahnya kan2...hehehehe

bersykur juga aku..raya petama ada juga mami masak n buat kuih raya...dpt jugala merasa suasana rya d umah ni biarpun mgkin x semeriah mcm d sandakan sal smua ada d sana.....bule p umah kawan2ku..huhuhu...umah kuargaku...n macam2 lagi....tapi nda apa......nasib baik la lecturer smua mmbagi assignment untuk aku buat...kalu nda.....msti busan aku d umah ni huhuhu

aku d umah ni bertemankan laptop mcikku..heheh nsib baik ada pengubatnya hehehahahaha.....n lagi yang menggumbirakan aku adalah...aku nda payah p piramid sal d umah ni ada line internet!!!! HAHAHAHAHAAHHAHA............betapa gumbiranya aku...heheheh

rasanya nda terlewat kalu aku mau ucapkan selamat hari raya pada kmu semua heheheh......raya ku tahun ni d penuhi dan d susuli dgn mmbuat assiment hahahahahaahahah....tu ja crita ku.....n insyaallah hari sabtu ni aku dah balik unisel untuk belajar lagi n menempuh final exam

ya allah aku memhon kepadaMu berkatila aku belajar d unisel ni.....aku harap aku lulus dalam smua subjek msa final exm ni....aku nda mau mengulang huhuhu...ami

1 comments:

Eg Azman said...

Mudah-mudahan ya kau lulus.. amin.

Dari makcikmu yang "menyayangi" hehe ( Bwek.. mau termuntah!)

Related Posts with Thumbnails