Sunday, September 6, 2009

3 SAHABAT DI UNISEL DAN HARI RAYA???????

assalmualaikum......
hehehhehe kepada unachenta dan miss dreamer..hehehe ni aku update baru......hahhahah baca la kalu nda busan huhuhu
saja ja ni aku letak pic unisel...seba aku mau membagitau aku kan d unisel uda....hahhaha di bestari jaya...nda d sangka2 aku temasuk u juga......amin ya robal alamin.....


ok ni carita ku yang ku mau kongsi2 hehhehhe:

3 SAHABAT....

pada suatu hari.....huhuhuhu d sebuah tmpat yang asing bagiku....ada sebuah cerita yang mau d kongsi2 ni..hhehe.....adu..memnjng2 pula aku membebel hahahha....ok2 3 sahabat..kenapa aku kata 3 sahabat?????kenapa???why????n why???....sebenarnya begini.....alhamdulilah...selama aku berada d unisel ni...d sem one...tahun 1...aku telah berjmpa dgn 3 kwn baik.... 2 permpuan dan stu lelaki......alhmdulilah...diorang smua baik sgt2...(sori.....mreka bertiga adalah d rahsia kan hehehheh)...ok smbung lagi... kami uda buat perjanjian...iaitu.."KAMI BEREMPAT BERJANJI AKAN GRADUATE SAMA2 DAN JANGAN ADA MGULANG SUBJEK DAN GAGAL LAGI!!!!!!" itu jnji kmi brempat.....kalu nda pecaya...ada video kmi....hhehehhehehehee.......
dan mau tau lagi....hehehe....yang lelaki pula ni dia bagi amaran kpada kami bertiga hehhe"KALU AKU TERNAMPAK KAMU BERTIGA BERKAPAEL DGN BUDAK2 LELAKI UNISEL..BERKEPIT DI CAFE D MANA2 JA D UNISEL NI AKU JMPA.. AKU HEMPUK KAMU SATU2"...(dia nda suh kmi bekapel dgn bdk2 leaki unisel sbb d sni kesosialan mmg teruk !!!)
syukur sangat2 sbb dapat jmpa kwn2 yang sebegini....bersykr aku ke hadrat illahi....amin........


HARI RAYA...KESEDIHAN

kenapa pula aku cerita tntg hari raya ni???hehhehe.......
sebenarnya...akula org paling sedih sangat2...aku mau pulang bah p sandakan...mau jmpa mama n bapa...n beraya......nda penah2 aku nda beraya dgn family...ni la kali pertama...sedih n mau menangis aku kalu mau dekat2 raya ni...huhuhutapi nda pa la...aku kuat.....MISS DREAMER N UNACHENTA...kim salam ngan bapa sama mama.....aku mau balik raya huhuhuh...best nya tu kamu... mama bilang dgn aku ada durang c punang(macikku hehh) huhuhu bestnya.....
nda pa....cuti sem ni aku tatap balik bulan 12 ni...ok bye2...

asslamualaikum!!!!

1 comments:

Azean Azman said...

Hehehe..

Miss Epal, besh lak pic. yang ada quote tu.. dari iluvIslam..best..

Mesti time ko menaip ni bersemangat tul sampai banyak typing error..hehe baik jadi biak..hehehehe..

Syukurlah ada kawan2 yang baik macam begitu.. next time uploadlah gambarmu di Unisel tu ..dgn kawan2 :)...
Dorang si Punang dah balik ke Tambisan, dorang beraya di sana jak jah.. :)

Related Posts with Thumbnails