Saturday, December 20, 2008

sebenarnya aku............

sebenarnya aku...........huhuhuhuhu mana la aku tau tentg blog ni.....smuanya kena ajar....kalu nda memg mcm katak d bawah tempurung kelapa hehehehehe itupun bagus lagi katak nda juga tepingin dia mau be'blog2 ni huhuhuhu.....why i write this????????why???why???why????.......huhuhuhu sebabnya.........jeng...jeng...jeng........kebyakannya byk blog ku baca msti mnulis or mceritakan tentg BLOG.....PENGGUNA BLOG...APAKAH BLOG ITU???.....huhuhuhu mcm2la.....
uina rupanya aku ni lari tajuk uda hehehe.....mcm ni sbnrnya aku mana tau tntg blog2 ni....jd kagum n tersangat kagum la aku dgn blog2 org yang dah skian lama bertapak kasut ni d arena blogspot ni.....kalau2 lagi blog durang2 tu yang mantap n penuh ngan gadget2 yang best2...memg ketara pakar btul.
....huhuhuhu memg terbanding jauh lah ku ngan blogger2 yang lain..........na itu baru tentg gadget2 yang durang kasi masuk d stiap blog durang.........belum lagi kalau blogger2 yang:
  • pandai wat crita
  • memanipulasi crita
  • kelntong crita
  • klon crita dari blog urg lain
  • pnceritaan tentg kebenaran
  • crita tntg khidupan
  • penipuan semata2
  • mau mngharapkan d komen smata2
  • hipokrit stories
  • benar dan palsu
  • crita lawak
  • crita tentg ilham dari hati sndri
  • n mcm2 lagi.....
uina rupa berbagai2 bentuk...rupa ...fizikal crita blogger2 ni ya......ada yang best...ada blog yang boring (temasuk blog ku yang buring teramat!!!)huhuhuhu....ada blog yang mnyentuh hati...membencikan pun ada.....blog pgutuk pun ada......uina macam2 pula.........baru pula aku tau.......hahahahaha ni la kalu urg yang x tau apa2 ni(mcm aku!) tapi biarlah itu hak blogger masing2 kan.....x kisahlah apapun yang mau kamu....durang....n kita tulis...heheheheehhe blog kita juga hahahahahahaaha yang penting bahagia.......tapi hakikat sbnarnya yg ku mau tulis ni......heheheheehehe ajar2 la aku tntg blog ni ya hahahaahahahahahahaahahaaaaaaaaahahahaha

0 comments:

Related Posts with Thumbnails