Tuesday, December 9, 2008

Aku Dalam DileMa.........BACALAH...


huhuhuhuhuhu.....

dalam kheningan malan subuh2 yang time ni baru ku guna laptop dan menekan2 huruf 2 yang ada d bawah mataku.......ku dgr suara sayup2 yang kmudiannya mjdi lalak-melalak............risau ku d buatnya smpai..............ku pkir.."bunyi apa kaito???..yang sdg menari2 d kapla otakku......terhenti ku seketika........"DUP DAP DUP DAP DUP DAP".....kdengaran bunyi nyawaku itu....jantung!.......adeh........sampai terstopnya ku dari menekan2 huruf d laptop yang memanggil jari jemariku myuruh menekan mereka........

masih lagi ku berpkir sjenak huhuhuhu..........bila terstopnya bunyi yang buat aku penasaran...ku sambung balik menekan2 huruf itu....sebab ku x tahan mndengar huruf2 ni memanggil jari jemariku ini....bila kesiukan uda ku menekan2 mereka....bunyi itu datang kembali........membuat ku jadi lbih penasaran.......dari kesyupan bunyian itu hingga memecahkan hening sbuh yang memg pecah pun dgn "anak-anak liar d bawah kolong umahku"......ku terstop dari menekan........"hush........bunyi apa kaini yg membuat hatiku berdisko-disko beshuffle-shuffle uda".........dari sayup-sayup kdengaran...hinggala "kelalakan"(ingat x ada dlm kmus BM).......aku betul2 besifat ingin tau.......ingin tau...gue penasaran bangat ama bunyian itu(uiks..beindon???)

hatiku mjadi kencang sperti ribut taufan yang melanda d kebyakkan negara..... bunyi itu semakin dekat....dekat....dekat....."dekat padamu arah ingin ku tuju...wlaupun jauh akan ku tempuh....kerana hanya sunyi lalalalalalala...lalalalalal......"eh..silap..."termenyanyi pula.....hehehe.......smbung lagi......bunyi itu smakin dekat...dekat...dekat bangat ama gue...(aik beindon lagi pulak!!!).....dekat...dekat dan dekat........ argh......... TIDAK!!!!!BUKAN.......!!!!!!!!.....TAPI BUKAN AKU HUWOOOOOOOOOO......lalalalalalala.........JANGAN!!!!!!!!!!!!!!JANGAN!!!!!!!!!!!JANGAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JANGAN......JANGAN MINTA MAKANAN DENGAN AKU WHAI KUCING KU YANG KELaPARAN..............

rupanya kucing ku memanggil aku...meminta makanan...ku pkir suara apa yang dari sayup2 itu hingga KELALAKAN(peringatan sekali lagi!.. ayt ni TIDAK ada dlm kmus BM...ku yang wat sndri heheheh......).......adeh...apa punya kucing.....kucingku telah membuatkn jari jemariku tidak lagi brmaya untk menekan2 huruf yang smakin mendesak jari jemariku ini.....huhuhu

kenapala aku dalm d lema........huhuhuhuhu

2 comments:

Solehah Muhammad said...

hahaaa

Azean Azman said...

Laparnya aku tengok gambar bage(Burger) mu...

Related Posts with Thumbnails