Sunday, December 7, 2008

Ni la permulaannya.......tentang DEATHNOTE...........ada sapa yang masih berminat???????




DEATHNOTE...KESUKAANKU........

OK....mungkin aku benda yang ku suka ni memg dah lama...tapi x salahkan kalu aku cerita2 pasal benda yang aku suka ni kan hahahaha.........mcm blog kamu juga....byk tul kisah2 yang best ada...boring ada.....membencikan ada....hehehehe jgn marah sapa yang terasa huhuhu.....

tapi hakikatnya biarpun DEATHNOTE ni benda lama tapi aku suka sangat2 hahahah suka dan sangatla tersuka....heheheh......hmm betapa hensemnya YAGAMI RAITO.....L...REUK...dan EPAL nya hahaha..kenapa aku minat crita ni???bukan sebab kerana filemnya yang byk uda d ubah......tapi cuba kalu kamu baca komik nya....uina.....memg x bole d baca sekali ja mau berkali2.....konpem x paham kalu d baca sekali.....

penulisnya memg mantap!!! uina...tapi mcm kelambatan pula aku kan..hehehe biasala ni kan blog prtamaku yang aku baru ja wat bulan ni heheheh....jd byk la kisah hidupku yang dulu2 ku selitkan hehehe bolehkan.......

deathnote ni hahahaha........napala smpai skrg ku masih minat dan x akan x minat hehehehe.........sebab memg dah sebati d jiwaku ni...... best bah critanya....komiknya...animenya......smpai2 blogku ni ada kaitan ngn DEATHNOTE kan..............lagi pun ingat tentang DEATHNOTE ni ku teringt kwnku........tapi dah bertahun2 dia x ada.....kami sama2 minat DEATNOTE ni..... (hai epal...napala ko suka deathnote ni!!!!!)heheheheheheh......

kalu ada yang boring ngan blog ku ni x kisah..heheheh sal ada lagi yang lebih boring dari aku hahahahahaheheheheh jgn marah!!!!........

HIDUP DEATHNOTE!!!!!!!



0 comments:

Related Posts with Thumbnails