Friday, December 11, 2009

Tepat Jam 11 huhuhuhu.......



ni la kunun2 aku naik hehehhe...mimang pun hahah....




salam.......


tepat jam 11 aku berada di LCCT KLIA....adakah patut hehehe.....flight ku hari ni jam 4 petang ...tapi aku datang awl sebab aku dgn kawan ku yang budak sarawak flightnya jam 11 pagi....tapi dia KLIA aku LCCT huhuuh.....jadi ada berapa jam aku menunggu sampai petang nanti....kami naik teksi jam 7 pagi dari unisel....mengantuknya aku....huhuhheheheh.....

nda aku sangka pula ada wireless dkt LCCT ni hahaha.....sempat lagi aku mmbuat entry ni..mmg bosan menuggu begitu lama.......tapi nda pa sabar.....lama-lama sampai juga tu...heheheh....

jadi ceritanya time ni aku membuat entri terbaru sambil2 menuggu2 jam 4 petang nnti....sekarang ni...mundar mandir ja d sini...mencari kedai topup yang x ada...padahal penting nya tpup untuk aku berhubung dgn bapaku bila smpai sandakan..huhu
tapi nda pa..adala tggl seringgt lagi krdtku hahahha.....cukupla tu..hehe

okla lowbate uda laptop ku....aik salah laptop macikku....jgn marah unachenta.....huahuhua.....

sapa2 yang mmbaca entri terbaru ni...jaga dri baik2 ya...jmpa d unisel n d mana2 saja lagi.....smpai ketemu....assalamualaikum....

0 comments:

Related Posts with Thumbnails