Thursday, December 10, 2009

Balik sabah!!!.....hehehe Gumbiranya....





salam.....

bestnya dapat balik ke tmpat lahirku d sabah dan terletak di sandakan.....dapat jmpa keluarga ku jmpa kawn2 ku.......heheheh.....tapi itu la berkemungkinan nda dapat aku update blog dalam masa-masa cuti ku ni....kecuali la kalu dapat pergi cc heheh....mesti rindu aku dgn blog2 kwn2 yang sentiasa aku baca walaupun mau bagi komen x ada..hehehe

aku ada cuti 3 minggu...lamanya juga kan...tapi pejam celik sekejap ja tu...dan x sangka dah masuk semester 2 tahun 1....huhuuhu...cepatnya masa berlalu sekarang.... hmm....tanda2 nak akhir zaman??....

hmm....tu ja la aku nk bgitau....aku mau balik sandakan heheh yahoo!!!!....lamanya nda balik.... x sabar ni....huhuhehehe...

k salam....

3 comments:

Azean Azman said...

Hehehehhe,....

Bagus2..balik sudah kau ya!

Banyak piring-piring sudah menunggu kau di dapur tu untuk dicuci, lepas tu najis Arnab mau direcycle, Kawasan Pembuangan Sampah Kompleks Polis yang perlu kau cuci,Mencari dan mencabut rambut putih mama,dan ritual harian memijit perutku selepas kenyang makan nasik! huhuhu!..

( Sesuai kan aku jadi Makcik Tiri Garang of The Year?..bulihlah ganti Rika Sumanto... )

farae al-farafisya said...

Wah, seronoknya dia dah nak balik sabah...selamat bercuti dan hati-hati dalam perjalanan...sampai jumpa lagi semester depan...

EPAL...NORFAEZAH MOHD NUR said...

unachenta...

aku bisa membuatnya...heheh uina ada arnab??? nda pula aku tau...hahahah

rika sumanto..mimang sesuai huahuahua


..........

kak farah salam...

heheh memng seronok....dah lama x balik sabah...rindunya degn semua d sana

ya kak sampai jmpa next year heheh...jaga dri akak...

salam

Related Posts with Thumbnails