Sunday, January 18, 2009

aku tersilap!!!...c prihatin..btul2 membencikan!!!

huhuhu...ntahla..mmg bnr2 tersilap n bdoh ku rsa..c prihatin tu???? pergila..mmg membencikan!!..dia mmg xda wat apa2 salah pun tapi ntahla..mybe ada perkara yg buat aku bnci dia...tapi ni pribadi mana leh d tulis d belog ni hahah hnya d diari ku ja...huhuhu kpada miss dreamer jgn coba2 bca diari gue hahahahah.......

ok2 berbalik pada crita asal...belum smpai sbulan ku keja s jasko tu mcm2 hal berlaku scra smulajdi n x smulajdi huhuhehehe....ntahla kdg2 mls tul aku org2 d sna suka wat crita yg bukan2 n memalukan kwn sndri..c prihatin pun tergolong dalam org2 yang mgkin suka memalukan org..tapi ntahla...baru ku nmpak sikit...blum lagi ku lama keja....mgkin terbegaduh ngn dia kali...huhu..tapi skrng ni mmg...bila bjmpa or bertembung or fc2 fce or berdpn or kna wat keja yg terpksa sma2 dilakukan or time rehat or apa2 ja la mmg aku ngn dia anggap msing memg x wjud!!! dia mmg mmbncikan...aku crita pnjg2 ni sbbnya ada isi tersirat sbnrnya.....biarpun ku crita pnjng2 tapi ttp ada pointnya sbnrnya....tapi yg pnting ku btul2 bnci ngn lelaki tu....

mcm mana mau keja ngn org yang kita bnci n aggap msing2 x wjud??!! susah baito..agak2la juga..dia tu slalu berubah personaliti yang wat aku makin hari makin mmbncikan...bila ku bertmbung ngn dia konpem mesti ku patah balik....biarla....mmg dia perasan pun ...tgok mcm smlam time aku rehat..rupnya knon sdh dia sal aku x duduk skali ngn dia...mcm mrh n amik hati huhu..ni pun c omar staff bedding gak yang membgitau aku...mcm2 la yang c omar gitau..c omar gitau yang c prihatin tu sdh sal ku x duduk ngan dia...n c omar kata lagi yang c prihatin tu amik hati n sdh sal time keja aku wat2 x nmpak..x tgur n mcm2 lagi la..yang paling ku geram c omar kata ngan aku x baik aku wat macm tu kat c prihatin...sal c prihatin tu baik....mmg x d nafikan c prihatin tu baik gak tapi ntahla ada sesuatu yg wat aku makin lama keja n bertmbung ngan dia makin aku akn bencikan dia!!! tapi msalahnya apa kaitnya ngan aku??? dia yang wat aku benci ngan dia so wat pa lg ku nk mnjaga hatinya!!!!!n sekarang ni ku btul2 bncikan dia...dahla mggu ni aku keja pg..dia pun pg..stiap msa akn bertmbung ngan dia..jadi apa ku nk wat??? susah nya keja bila ada konflik bgini...kwn2 d jasko pun ntah apa2 smuanya talam 2 muka....dpn baik belakng mgata org..mmg slama aku keja n tgok gaya2 durnag ni mmg berbeza sgt2...mmg mcm2 ragam..n perngai yg mmbencikan..nsib ku sdr ku org bru n diamkan ja la smuanya . sbar slagi mampu n berdoa byk2 pada allah SWT.....

ntahla...ari ni ku cuti...bgusla menenangkan fkiran dulu sal esok ntah apa akn terjdi ngn aku n c prihatin yang mmbncikan....cuma yang ku leh wat....jadi aku yang sbnr2nya...ejah yang sbnr2nya...kalu ku bnci tetp ku bnci....nn xkan ku pergi or cuba bertmbung ngn dia...dia akn tau yg aku mmg bncikan dia sgt!!!! n tersngt!!...mmg smuanya sama..............apa jadi2 la...biarla smuanya berlalu scara smulajdi...aku tetap aku dan dia lantakla... sal aku x nk tau lg apa2 tentng dia...or apa2 ja la...biarpun keadaan yg terdesak bila sama2 wat keja...ku ttp akn anggap yang dia tu x ada x wjud.....biarla..ku mls uda fkr smua ni lagi...skrng ni xda lagi crita tntg c prihatin.......... no more huhuh......
THE END......AMIN.................

1 comments:

Miss Dreamer said...

kau kerja je la cik apple oii.. dun tink so much abt guy!! tak mati pun sayang oi.. kau datang mencari rezeki.. klu dia tak layan kau.. kau hepi go lucky je with kawan2 yg lain.. kumbang bukan seekor..

Related Posts with Thumbnails