Sunday, August 7, 2011

Quiz , Assignment dan Presentation..YUHUUU!!!

Assalamualaikum dan salam ramadhan semua hehehh.....

Hahahha..kalu nak cerita pasal quiz,assiment n presenatation ni..hah student-student U memamng x kan lepas dari wat 3 benda ni hehehe...sepeti aku juga...setiap sememster pasti ada....dan aku rasa aku dah menyukai kehidupan seperti ini...sentiasa ada jak kerja hehheheh...
MySpace.... hahha ni bukan perli tau...ni ikhlas hahahahaa....

Sekarang ni dah masuk minggu ke-4 untuk study aku d U ni...so dari mingu ke minggu kera-kerja semakin bertambah...semua assigment n presentation ni dah x pandai amik nombor dah dan untggu giliran ka..huhuuh...semua main serang jak...so aku la org yang serabut hahha...sudahlah aku ni jennis yang suka wat kerja last-last minit..untunglah ya ada perangai seperti itu hohoho...kelam kabut bila tiba hari kejadian hahahaahh.....bagus sungguh aku ini!!! hehheh MySpace

sekarang yang berlegar-legar dikepala ku adalah aku rasa ingin berlari jauh...MySpace ( amboi....x ingat orang nmpak....suka hati jak mau lari huhuh ) huhuhuh....xdala...tu aku rasa jak...x kan lari betul2 pun..kalu lari....abis la aku semester ni...jatuh la pointer ku....fikir dulu sebelum bertindak!!! hehheheh......MySpace

Tapi apapun...selama kerja-kerja yang aku lakukan dan laksanakan selama aku hidup sehingga sekarang ni..biarlah hanya kerana ALLAH SWT...kerana setiap pekerjaan yang kita lakukan biarlah ALLAH SWT redha dan memberkati kita...InsyaAllah...dan kita ikhlas membuat sesuatu tu kerana ALLah SWT...walaupun kita x mampu sekalipun membuat sesuatu pekerjaan...jangan risau...insyaallah ALLAH SWT akan membantu kita...sebagaimana dalam AL-QURAN di surah MUHAMMAD AYAT 7 :

" jika kita membantu agama ALLAH SWT Insyaallah ALLAH SWT akan membantu kita "


Maksud Ayat diatas tu aku bagi ringkas tapi itula maksud and main point yang aku nak bagitau..apapun sesungguhnya apa jak yang kita buat,kita lakukan, biarlah semata-mata kerana ALLAH SWT...... seperti aku pun kadang terlupa pada maha Pencipta...kadang membuat sesuatu pekerjaan atas dasar kepentingan diri sendiri dan lain-lain..bukan kerana Allah swt...so sama-samalah kita muhasabah diri balik dan selalu lah ingat mengingati sesama sendiri..yala...sebabnya kita ni kejap jak terleka hal-hal dunia....huhuuh...( wah aku dah lari tajuk...huuhu ) tapi itula aku nak sampaikan...sesebuk mana kita pun..kita kena ingat...ada lagi yang sibuk dari kita huhuh....

So...dengan ini....aku x mau wat kerja-kerja last minit walaupun susah sungguh nak buang perangai itu jauh-jauh hohoho...mau pelan-pelan ni....heheheheh....tapi gimana caranya?? hehehe......MySpace..hahaha...nda pa...aku pelan-pelan dari suka membuat kerja-kerja last-last minit ni hehehhe.....InsyaAllah aku boleh dan ISLAM boleh!!!!!.......MySpace

0 comments:

Related Posts with Thumbnails