Friday, January 8, 2010

Aduh!! aku sakit mata....


salam....

huhuhu berapa hari ni aku sakit mata..ntahla....adakah aku byk tidur ataupun byk menghadap laptop setiap hari..???huhuhu sampai mataku merah2 berair dan sakit...gatal lagi....huhuhu apa caranya mau megurangkan rasa sakit mata ni?? ubat mata pun sudah diguna...sama ja...guna air suam2 panas pun tetap juga mata ku sakit n berair...

huhuhuhu.....tpi ndapa mudah mudahan x la sakit sblum aku smpai unisel....huhuuh...apa la caranya ni ya mau kasih kurang sikit kesakitannya...huhu mata2....ni la hari2 menghadap laptop main game n tdur lambat...huhuhu salahku sndri juga huhuhu.....aduh sakitnya mataku.....

lagipun selama aku balik sabah ni...aku tersangat2 la jarang kuar rumah untuk menghadap cahaya matahri dan tgok pokok2 hijau...sentiasa terperap dalam bilik...bilik dan bilik...huhu mgkin kerana itu jugala mataku boleh sakit...adakalanya badan kita ni pun kena kuar juga....riadah....huhuhahah...tapi aku x....sbb ntahla..kuar rumah bukan pilihan ku....aduh lari tajuk la pula....

tapi itula....harap x la mata ku sakit time aku d unisel lagi...apa la caranya untuk mngurangkan sakit aku akan cuba sedaya upaya....huhuhu

0 comments:

Related Posts with Thumbnails