Friday, October 9, 2009

KONSERT SINAR AMAL DI UNISEL HEHEHEHE 08/10/2009.......





assalamualaikum huhuuh....brula aku dapat menulis dan mgupdate balik blog ku ni...sebab mnggu ni mmg bz se bz nya...phm ka??? mggu ni aku byk assignment yang kena d lakukan...ada test...kuiz...mid term lagi...dan juga ada knsert sinar amal d mana aku adalah salah satu ajk yang terlibat d belakang tabir....hehehe...tapi alhmdulilah smlm tu smuanya berjalan dgn lancar hehehe... mmg best..yang mnjalakan knsert ni adalah kelab I RAKAN yang bru ja aku masuk di ikuti dgn hal ehwal pljar dan sbaginya....mmg best bah semalam... nda sangka bz2 pun aku smlam dapat aku berbual dgn kmpulan nasyid terdiri dari 3 kmpulan... hehehe..UNIC...MESTIQA...DESTINY... diorng smua baik2...alhmdulillah....mmg best bah....

knsert smlam tu alhmdulilah biarpun kalu kamu mau tau dan x silap aku persipan knsert ni hnya sbulan lbh...itu ikut daripada org2 yang aku dgr la....hehehe...smuanya berjalan dgn lancar smlm....ni smua sbb komitmen daripada smua ajk2 d belakng tabir dan dpn tabir(AIK...adakan d dpn tabir?????....heheheh mestila ada....) bestnya smalm....aku baru sem 1 dan baru msuk kelab i rakan ni dan x sangka aku terlibat dalam mnjayakn konsert sinar amal ni....biarpun aku adalah ajk jamuan dan cnderahati.....heheheheheehhhehe......

dan daripada knsert ni....aku dapat lihat smua org berikan kerjasama yang baik biarpun ada juga yang hmm.....tapi x palah.....kita tahu tnggungjawab kita..dan kita harus laksanakan sbaik2nya....biarpun aku masih dalam keadaan penat menulis blog ni tapi....gumbira aku nda terkata.....dan paling best daging yang d masak oleh katering semalm SODAPNYA!!!!....hahahahahaha.....

k la......aku harap d masa2 akan datang aku akan berikan lagi yang terbaik pada i rakan untk program2 yag akn d jalankan d masa2 akan datang....amin......

k salam.......

2 comments:

Eg Azman said...

Gud to hear that.. im hepi if u're hepi also.. Jgn tension2 ye..

EPAL...NORFAEZAH MOHD NUR said...

heheh...ya nda juga aku tension heheheheh......

Related Posts with Thumbnails