Tuesday, August 18, 2009

alhamdulillah...bersyukur aku ke hadrat illahi........

ya allah ya tuhanku...
aku bersyukur sangat..... sebab aku masih d berikan jalan untuk aku mmperbaiki dri ke arah ilmu agama dan ilmuNYA tang x pernah habis......tersangat2 aku bsyukur.... aku d berikan rezeki untuk belajar lagi d peringkat ijazah...aku bersyukur sgt2...... sebab aku bukan la orng yang cerdik pandai untuk melayakkan aku blajar lagi....sbb aku budak lepasan STPM yg dapat 2P ja huhuhu.... tgapi aku bersykur aku boleh lagi belajar...mymbung belajar..amin.........

aku dapat belajar d UNISEL...university industri selangor...d bestari jaya...biarpun bukan IPTA tapi keadaan d unisel ikut cara IPTA...jadi setaraf dan bagi aku mgkin lbh baik lagi...hehehehehe

byk ni aku mau crita tntg khidupanku bila kakiku berada d unisel ni....dari stat pndaftaran...orientasi shhga kuliah..huhuhu..... ada yang menarik ada yang x...tapi alhmdulilah smuanya ok....sekarang ni aku cuma risau ttng PTPTN...itu ja d kepala otakku sekarang..huhuhu..

1 comments:

Azean Azman said...

Iya baguslah tu hehe...cerita jangan tak cerita ya nakk.. :)

Aku online ni waktu rest one hour.. kat dalam ofis sejuk tahap Mundu.. jadi aku dan kawan sedarjat pergilah berjalan ke atas membayar seringgit untuk online setengah jam!..
Hari ni hari pertama Puasa.. lainkan suasananya.. harap2 kita berubah jadi baik dan dapat menjalani ibadah dengan sabar dan gembira.. hehe :)

Related Posts with Thumbnails